KLIENT: ON TIME GROUP
ZAKRES: Branding | Web Design
Marka AFT jest firmą inżynierską dostarczającą rozwiązań dla przemysłu w obszarze energetyki, gospodarki wodnej, chemii i przetwórstwa spożywczego. Naszym zadaniem było odświeżyć logotyp firmy zachowując kolorystykę i charakter marki. Nadaliśmy nowe znaczenie monogramowi trzech liter, nawiązując do claimu marki - awareness future technology, który jest nieodzownym elementem wszystkich materiałów firmowych.
Uporządkowaliśmy portfolio firmy jako dostawcy rozwiązań przemysłowych w 4 dziedzinach gospodarki, nadając im oznaczenia w formie piktogramów i rozszerzonych symbolicznych ilustracji.
W trakcie pracy z klientem zwróciliśmy uwagę na ważny element współpracy z kontrahentami. Firma posiada dział projektowy, który często doradzał i optymalizował gotowe już projekty osób zainteresowanych zakupem konkretnych urządzeń. Ten ważny czynnik okazał się kluczowym elementem w pozycjonowaniu marki z dystrybutora/resellera na specjalistę/doradcę indywidualnych rozwiązań. Marka obecnie planuje dalej rozwijać swoje technologie i rozszerzyć własną produkcję.